sâmbătă, 8 martie 2008

Control mental al copiilor-mesaje negative



De-a lungul timpului toate guvernele, organizaţiile, marile companii au încercat să îndoctrineze cât mai multă lume pentru a-şi atinge scopurile malefice, pentru a atrage atenţia.

Acum la mare modă este Programarea Neuro Linvistică, manipularea în masă, limitarea accesului la informaţiile reale (ştiri de umplutură) şi încă de acum cateva decenii – mesajele subliminale, ascunse în reclame, filme, muzica. Se cunosc numeroşi artişti care au folosit mesaje subliminale negative pentru influenţarea publicului: de la Beatles la Led Zeppelin (Stairway to heaven), Queen până la Panic at the Disco şi muuulţi alţii.

Să nu uităm de unele desene animate, chiar apreciate, de genul celor Disney până la Pokemon, anime-uri şi cele teribil de violente cu roboţi şi monştri în rolurile principale. Dacă primele desene animate erau în general cu final fericit, acum „la modă” sunt cele în care înving forţele răului. Toate acestea promovează rebeliunea, chiar satanismul, apărând simboluri oculte, ale societăţilor secrete (de exemplu cele masonice).

Un exemplu mai la îndemână: Pokemon

Moto: „Să-i prindem pe toţi”. E evident, nu-i aşa? Psihicul copiilor este extrem de uşor de influenţat.

Pokemonii au puteri supranaturale, ei evoluează, se pot dezvolta sub alte forme. Să-l luăm drept exemplu pe Kadabra. Mai întâi numele său provine de la celebra formulă magică sau incantaţie „abracadabra”. În cărţile de joc făcute după numele desenului, acesta apare făcând salutul cu mâna stângă, specific sectelor satanice, având şi o stea în frunte, iar pe abdomen apare SSS, ca 3 fulgere, ducându-mă cu gândul la formatia de rock Kiss.

Un alt personaj este Stari, o stea, o pentagramă, simbolul franc masonilor si simbolul lui Baphomet.

Pikachu, mascota serialului are şi el coada în formă de fulger.

Ash Ketchum, eroul are pe şapca pe care o poarta un simbol asemănător cu cel al conturului unei piramide, iar globul în care îşi ţine pokemonii seamănă cu un ochi.

Misty, personajul feminin face mereu salutul cu 3 degete cu un simbolism negativ.

Şi celelalte personaje, majoritatea prezintă semne ciudate, au probleme de temperament, fiind egoiste, rebele, chiar malefice.

În desenul animat apar 151 de pokemoni. Cu puţină matematică aflăm mai mult: 151 este al 36-lea număr prim (fiind de asemenea masonic). 36 e considerat valoarea secretă a lui 666 deoarece suma numerelor de la 1 la 36 este 666. Interesant, nu-i aşa?

Fapt ce demonstrează existenţa mesajelor demoniace în acest desen animat:

În 16 decembrie 1997 în Japonia, în primele 30 de minute ce au urmat finalului desenului 618 copii au ajuns la spital având simptome care sugerau crize de epilepsie. Experţii cu fost de acord cu faptul că aceste crize au putut fi cauzate de unele scene în care apăreau lumini puternice

A fost găsit şi un al 25-lea cadru, imagine. Aceasta este o metodă subliminală de control mintal, aplicată în unele filme care afectează negativ subconştientul, copii devenind ca nişte „zombi”. Psihologii vorbesc de un genocid intelectual.

Unele ţări au interzis această emisiune, printre care şi Japonia, Rusia, Arabia Saudită, Qatar. În 8 aprilie 2001 Şeicul Ahmed al-Haddad, membrul instanţei religioase al Emiratelor Arabe Unite a publicat un decret de condamnare pentru Pokemon, demonstrând că jocul susţine teoria evoluţiei, darwinist-sionistă care se află în dezacord cu adevărurile universale şi cu islamul.

Ei bine, cu siguranţă avea dreptate. Din cauza acestor tipuri de emisiuni copiii cresc, considerând normale societăţile secrete, violenţa de orice fel, negând existenţa Divinului sau, mai rău, încercând să stopeze evolutia spirituală a celor din jur, conducând chiar persecuţii.

Partea cea mai rea a mesajelor subliminale negative este că oamenii, în general nu ştiu cum să îşi dea seama de adevăratele intenţii ale societăţii în care trăim. Etichetările nu ajută la nimic.

În epoca în care trăim nimic nu este ceea ce pare.

Niciun comentariu: